fredag 30 januari 2009

Förbannad

Fan fan fan! Jag blir så jävla förbannad ibland! Läste tidningen idag. Polisen ligger med ett underskott på 26 miljoner. Numera är det inte bara skola, vård och äldreomsorg som behöver skära ner. Nu får även polismyndigheten dra sitt strå i stacken. Dom där jävla idioterna som sitter i riksdagen ska då tamejfan spara in och skära ner på alla saker som är absolut nödvändiga. HAR NÅGON NÅGONSIN LÄST OM ATT MAN SKA SKÄRA NER PÅ KOSTNADERNA FÖR POLITIKERNAS TRANSPORTER?!?! Nej dom åker då fan taxi och inrikesflyg hur fan dom vill, utan att tänka på vare sig skattebetalare eller miljön. IDIOTER är vad dom är.

Sverige har blivit ett miserabelt land och jag skäms över att bo här i detta land styrt av egocentriska fåntrattar som bara bryr som om pengarna som ska fylla deras egna konton. Så jävla sjukt! Sjuka får inte heller vara sjuka, häromdagen läste jag i FK om en man som gjort en höftoperation. han nekas sjukpenning för att de anser att han kan jobba, medan han inte får några pengar från arbetsförmedlingen för att de anser att han är för sjuk. Hela systemet verkar ju vara påhittat av någon dåre med samma verklighetsuppfattning och förståelse för människor som en daltande 2-årig bäbis som leker i sandlådan. Patetiska är dom allihopa, både dom som styr och dom som stödjer systemet. Fy fan för dom allihopa. Jag ska bli statsminister... Nej, förresten jag hoppas på att vi avskaffar monarkin och inför republik så ska jag bli president istället. Då ska dom få se på fan...

Inga kommentarer: