måndag 19 januari 2009

Åh nej

Jaha, då sitter man här X antal timmar senare, har skrivit 4 rader på de här timmarna och lyssnat på samma låt på repeat om, och om igen. Pennywise - We'll never know, vilket förövrigt är en superbra låt! :)

Känns inte som att jag kommer någonvart med psykologin så funderar på att plugga filosofi eller jobba med projektarbetet. Håller på med en cykelfilm på projektarbetet och som ni kanske märkt är jag aktiv i föreningen DSD. Vet dock inte vart jag ska börja, känns som jag har 1000 grejer på gång just nu och så jobbar jag ju hela tiden. Och så har det slutat snöa också...

Haha, vilket tråkigt inlägg det här blev, jag får skriva något roligare.
Jag och en kompis funderar på att starta ett rockabilly/50talsrock band men vi får se hur det går, finns inte så många i Gagnef som kan spela, som inte är med i något band redan. Och det är nog inte många som lyssnar på sån musik heller, skulle jag tro. Jag har spelat gitarr sen jag var 13 år och älskar musik. Lyssnar på allt ifrån SKA till skatepunk och dansband. Så ganska bred musiksmak har jag väl :)

Nej nu måste jag sätta igång med läxorna, annars kommer jag aldrig i säng!

Inga kommentarer: